Takdir Seorang Pemilik Kasut Hitam

(Sambungan Saya Sepasang Kasut, dari sudut Pemilik)

Beberapa bulan telah berlalu semenjak kejadian tersebut. Dalam fikiran saya, saya tidak ingin melabur ke atas kasut yang mahal kerana khuatir hilang. Oleh itu, memilih jenama yang lebih murah dan gembira atas pembelian tersebut.

Namun, kegembiraan itu tidak kekal lama.

Suatu malam, dalam perjalanan pulang ke rumah selepas kerja, saya membuat keputusan untuk menyinggah pusat cuci kereta sebentar. Kereta saya tidak dicuci untuk beberapa minggu dan turut memesan pekerja untuk mencuci karpet kereta di dalam juga.

Penutup cerita:
Seperti yang dijangka oleh pembaca, kasut saya hilang sekali lagi! Di pusat cuci kereta yang berlainan. Mungkin saya tidak ditakdirkan untuk memilik kasut hitam. Atau, kereta saya mempunyai lubang hitam misteri.

Update! My shoes mysteriously appeared in the car's passenger seat! Wheee no need spend money.

CONVERSATION

0 comments:

Back
to top